U kunt ons op werkdagen bereiken tussen 8.30 en 17.00 uur op 085-0030600

Aanvraag laadoplossing Alliance Automotive

Om de berijder een goede elektrische rijervaring te geven is het belangrijk dat de laadoplossing zowel thuis als zakelijk snel en professioneel geregeld kan worden. De laadoplossingen van Justplugin bestaan uit de volgende componenten:

  • Installatie op maat
  • Laadstation aan de wand of op een paal
  • Servicecontract en telefonische helpdesk
  • Automatische verrekening van de laadkosten
  • Justplugin/NexDrive laadpas voor laden thuis en in het openbaar

Hoe werkt het?

  1. De Alliance Automotive deelnemer verstrekt noodzakelijke gegevens aan Justplugin via het formulier ‘Aanvraagformulier laadoplossing’. Alliance Automotive is verantwoordelijk voor het vragen van de toestemming van de deelnemer dat Justplugin contact met ze mag opnemen (opt-in).
  2. Justplugin verzorgt de telefonische intake. Tijdens de intake wordt bekeken of de situatie geschikt is om een laadstation te plaatsen of dat er eerst nog aanpassingen gedaan moeten worden (zoals een verzwaring, vernieuwen verouderde meterkast, toepassen Dynamic Load Balancing etc).
  3. Er wordt een passende offerte uitgebracht.
  4. Er wordt gebeld voor het maken van een afspraak voor het plaatsen van het laadstation.
  5. Het laadstation wordt door een gecertificeerde installateur op locatie geïnstalleerd.
  6. Het laadstation wordt door Justplugin online gereed gemaakt voor automatische verrekening en inzicht in de geladen kWh’s.
  7. Het laadstation is klaar voor gebruik.

 

 

Vragen na installatie van het laadstation, bij wij moet ik zijn?

Justplugin is het aanspreekpunt bij alle vragen over en rondom het laadpunt. De helpdesk van Justplugin staat u altijd graag te woord. De helpdesk is te bereiken per mail via service@justplugin.nl of per telefoon op 085-0030600 (bellen is sneller).

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op de laadpunten en installaties.