24/7 service
Een zo hoog mogelijke beschikbaarheid van de Justplugin laadstations en eventuele storingen zo snel mogelijk oplossen, dat zijn de doelen van onze service afdeling. Ons gekwalificeerde 7-koppige service / klantenservice team staat dagelijks (24/7) voor u klaar om u te helpen bij vragen en storingen.
Wij staan voor u klaar
Wij vinden het heel belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. Hier doen we dan ook alles aan. Wij zijn dan ook heel blij met de beoordeling die onze klanten ons geven - 4,5 sterren (uit 5)!
Service op afstand
Bijna al onze klanten kiezen ervoor om met de aanschaf van een laadstation ook een backoffice-abonnement af te sluiten. Naast de overige voordelen die zo een abonnement met zich meebrengt is het hierdoor voor Justplugin mogelijk om een laadstation op afstand te monitoren. Veel storingen kunnen zo opgelost worden. Ook zorgen we ervoor dat de laatste software updates worden uitgevoerd op afstand, zodat het laadstation altijd up-to-date is.
Omdat het niet mogelijk is om alles op afstand op te lossen, zijn onze collega’s Thijs en Cornell dagelijks op pad om grotere storingen op te lossen en onderhoud uit te voeren aan de AC- en DC-laadstations van onze klanten.
Garantie en servicecontracten
Vrijwel altijd zit er standaard 2 jaar garantie op een laadstation, u kunt deze garantie uitbreiden tot 5 jaar als u kiest voor een 5-jarig servicecontract. Met een servicecontract komt u niet voor onverwachte kosten te staan. Als u kiest voor een servicecontract dan is zowel service op afstand als service op locatie inclusief.
Afhankelijk van uw keuzes, zullen wij een servicecontract op maat voor u opstellen. Het is ook mogelijk een laadstation aan te schaffen zonder servicecontract, service en onderhoud zal dan op basis het aantal gewerkte uren en de materiaalkosten worden uitgevoerd. De kosten worden aan u in rekening gebracht, u ontvangt altijd eerst een offerte alvorens de werkzaamheden worden uitgevoerd.
- Servicecontract AC-laadstation – vanaf € 8,- per maand per connector (bovenop de kosten voor het backoffice-abonnement)
- Servicecontract DC-laadstation – Dit is maatwerk en is afhankelijk van het merk en type DC station dat wordt gekozen. Wij informeren u graag hierover
Toekomst
Wij zijn op dit moment druk bezig met de ontwikkeling van een servicedashboard, waar vanuit wij inzicht hebben in alle data van de Justplugin laadstations.
Mochten wij al een storing aan zien komen of is er een storing die u nog niet zelf heeft opgemerkt, dan gaan wij deze in de toekomst proactief oppakken (indien u een servicecontract heeft afgesloten). Zo halen we een nog hogere beschikbaarheid van de laadstations en dat is wat wij onze klanten graag willen bieden.
One-stop-shopping
Claudia, Petra, Ellen, Bas, Thijs, Bert en Cornell van het (klanten)serviceteam zijn er voor al uw vragen en storingen. En natuurlijk is ons verkoopteam ook beschikbaar bij de aanschaf of vervanging van aan laadstation.
Door het Justplugin team wordt u volledig ontzorgd. Van advies over slimme laadstations, hoe om te gaan met netcongestie, de installatie, het aansluiten en inrichten van de backoffice, het verzorgen van de verrekening van energiekosten tot aan service en onderhoud. Dit komt u lang niet overal tegen en wij weten dat onze klanten dit waarderen.
Meer weten over Justplugin?
Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op.